Hemma i vardagsrummet

Min blogg tycks ha förvandlats till en blogg för matlagning och bakverk. Antagligen får jag döpa om den till "Beas kök" eller något. Eller så får jag helt enkelt försöka skapa lite variation. Vi kan väl börja med en sneakpeak från vårt vardagsrum (där jag inte spenderar fullt lika mycket tid som i köket).







Ärligt talat är det inte min förtjänst att det ser fint ut. Inte det minsta faktiskt. Jag har helt enkelt inte haft tid att fixa något! Men att ha en alldeles egen inredare är väl inte fel det heller?


Kommentarer
Postat av: M*

- fint!

2011-12-06 @ 14:35:49
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: mamma

Juligt! :) Är ni intresserade av en gran, modell mindre? (Den vi hade i lägenheten i råneå)

I så fall finns den för avhämtning. :)

Kraaaam!

2011-12-06 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0