Tomt överallt

Har åkt på en tråkig förkylning och sitter just nu och suger på en tablett som tydligen ska vara bra för immunförsvaret. Det smakar ungefär som att suga på blutsaft, ganska vidrigt. Men om den hjälper mot förkylnigen kan det ju vara värt det.

Imorgon har jag min första lediga dag efter tolv dagars jobb. Faktum är att jag har hela två lediga dagar på rad. Känns som att det kan behövas. Förmodligen kommer jag ligga utslagen och sova bort dagarna, fast jag skulle behöva göra någon nytta också. Ett berg av disk hånler mot mig på diskbänken och i garderoben finns knappt några rena underkläder kvar. Kylskåpet börjar gapa tomt och ... Tja, det märks helt enkelt att det skulle behövas lite mer engagemang i hemmet från min sida.

Imorgon måste jag ta itu med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0