Igår, idag ...

Har varit vaken i ungefär en timme men fortfarande inte kommit mig upp ur sängen. Har istället legat och pratat i telefon med mamma och redigerat bilderna från i fredags.

Igår kände jag mig lite nere till att börja med, men det slutade med en tur till Luleå med Patrik vilket fick mig på andra tankar. Åt lunchbuffé på en thairestaurang och gick runt och kollade lite i några butiker. När jag sedan kom hem blev sedan resten av kvällen väldigt fin. Åt middag med älsklingen på Arbaillo, pizza för min del, och sedan handlade vi lite mat.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. I ärlighetens namn hatar jag att inte ha särskilt mycket att göra men jag kan inte riktigt skylla på det. Ett berg av tvätt väntar. Kanske tar jag itu med det ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0