Värdelös

Jag känner mig helt värdelös. Vaknar upp kring sjutiden på morgonen med världens huvudvärk, efter en stund går jag upp och då kommer typ allt obefintligt maginnehåll upp. Detsamma händer när jag senare ger mig på att försöka äta frukost. Det är bara att konstatera, redaktionsmötet klockan tio på skolan är bara att glömma. Så jag sätter mig i bilen och lyckas klara en plågad färd till busstationen för att släppa av min älskling. Varje gupp får huvudet att snurra, sakta går det. Väl hemma igen blir det sängen. Jag sneglar på klockan, tiden går. Nej, jag blir inte bättre. Kvart över tio kommer ett sms. Det vore bra om jag kom på mötet. Jo, det har jag också förstått men vad ska jag göra?

Nu börjar det lätta i huvudet. Det ligger och gnager någonstans men så länge jag sitter ner går det i alla fall att leva med. Men känslan av att vara totalt värdelös hänger kvar. Jag klarar ju ingenting. Jävla kropp, jävla huvud. Är så otroligt less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0