Skolan är ju ett skämt

Sitter i soffan och känner mig jättetrött och seg. Igår var jag på stan och köpte mig ett par SKÖNA Reebok-skor och en rosasvart Nike-vattenflaska. Märkesnörd, jag? Jag som inte ens sportar särskilt mycket ...

Nyss fick jag ett mail där det stod att frågeställningarna jag valt att ha med mig till praktiken, inte duger. "Gör ett nytt försök och maila igen". Det är precis sånt här som gör att jag blir så himla less på skolan. Jag ska alltså lägga ner tid på något som inte en jävel varken bryr sig om eller har någon nytta av. Ta från mitt ytterst begränsade energiförråd för ... Vadå?

Snart ska vi iväg till Skellefteå och my dear family. Jag längtaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0