Praktikplats fixad!

Dags att börja om med bloggandet ordentligt, det känns ju faktiskt lite bedrövligt att inte skriva några ordentliga inlägg över huvud taget. Dessutom har skrivsuget verkligen börjat komma tillbaka.

Jag har uppslag till romaner och mycket att berätta. Det roligaste i mitt liv just nu är nog att jag fixat en praktikplats! I tre veckor här längre fram kommer jag alltså befinna mig i Luleå och förhoppningsvis få göra en massa skojiga saker. Det blev inte praktik på en tidning som man kanske förväntat sig av en journaliststudent. Det blev något som förhoppningsvis blir ännu roligare, i alla fall lät det så när jag pratade med min handledare. Han nämnde bloggande och någon form av alternativa liv. Mer säger jag inte, men det verkar spännande.

Men nu kommer nog snart pappa hit för att äta lunch med mig, så jag ska sluta skriva för stunden.


Kommentarer
Postat av: Dad

Lycka till:)

2011-04-02 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0