Glädje

Jo ... Nu är det faktiskt dags att skriva ett sånt där riktigt lyckligt inlägg. Sitter just nu och lyssnar på Blender, ska åka mot buggträning om en halvtimme och livet är underbart. Ja, så känns det i varje fall just nu. Alltså, privatlivet är underbart. Skollivet är ... Alltså ... Det där med att sitta still på en stol flera timmar i sträck och inte göra något annat än lyssna funkar inte riktigt längre för mig. Jag vill GÖRA något, trötthet ger nämligen koncentrationssvårigheter av svåra mått. Men på onsdag ska jag kolla upp huvudvärken och det i alla fall så då kanske jag får svar på varför jag är så trött om jag har tur.

Hur som helst ... Jag är lycklig ... För jag har världens underbaraste och bästa pojkvän som sover bredvid mig varje natt och som gör mig glad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0