Vill bara ha mer!

Lugnet sprider sig i kroppen. Jag hann! Såklart. Nu kan jag bara ta det lugnt och vänta på att de ska komma, världens bästa mamma och världens bästa bonuspappa. Blender spelar i min CD-spelare, gör mig väldigt sugen på att upprepa några av gårdagens danser idag. Men jag får snällt vänta till imorgon och kanske är det lika bra, tre dagars dans på raken kan det hända att jag inte är redo för riktigt än. Kanske, fast det blev ju inte många timmar igår och jag känner inte av det alls annat än att fötterna ömmar jättelite när jag går. Men men, det lär väl inte skada att ladda batterierna ordentligt idag för att sedan ge 110 procent imorgon. Dock är riktigt bra danser VERKLIGEN som en drog, man vill bara ha mer, på en gång!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0