Lycka

Jag känner mig lycklig, och det har jag delvis facebook att tacka för! Det bästa jag gjort är att lägga till en del personer där som jag tvekat över att lägga till. Har upptäckt nu ikväll att det kan få mig på RIKTIGT gott humör. Visst kan det hända också att jag är inne i ett flow där minsta lilla gör mig lycklig, men whatever! DET ÄR KUL NÄR FOLK SKRIVER TILL EN! :-D 

Sen att jag äntligen fått tillbaka möjligheten att utöva mitt andra intresse, en stor del av mitt liv. Det bidrar också mycket till lyckan, att mitt hjärta äntligen är helt! Älskar att jag får utöva mina intressen, att prata om dem, tänka på dem ... Det är det som får mig att gå upp på morgonen. Har ridningen och dansen att tacka för så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0