Myskväll

46,9 kg. Något säger mig att vårdcentralen borde kolla upp sin våg, den måste ju vara helt bananas!

Nu håller jag i alla fall på att laga fisksuffle till mig själv. Börjar med att äta gott (förhoppningsvis) och sedan ikväll ska jag mysa ner mig i soffan med ost och kex, samt lite fruktcoctail som pappa kom förbi med för en stund sedan. Det är nog lätt hänt att det blir en kopp varm choklad eller te också, för här ska mysas verkligen! Måste ju lära mig utnytja denna egentid och göra riktigt tjejiga saker. Måla naglarna, ta ett fotbad, lägga på en ansiktsmask ... Lät ju inte så troligt! Jag och min nya vän Metallica ska sällskapa med Mp3:n istället ... Kalas! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0