Jag vill så mycket

Vill så himla mycket just nu att det känns som att jag har fullt upp. Det har jag kanske i och för sig också, fullt upp med att ordna alla drömmar och planer. Sortera dem i olika fack, vad som är möjligt idag och vad som är möjligt först om några år. Sortera bort vissa visioner, behålla andra. För att jag inte riktigt vet exakt vad jag vill, när det finns så mycket att välja mellan.

Jag vill skaffa en mysig lite vovve, kanske en toy-pudel. Jag vill skaffa en tatuering, men motivet för den har jag ännu inte riktigt klart för mig. Jag vill jobba och tjäna pengar, nu! Jag kanske vill studera utomlands ett tag, det är tydligen möjligt att göra det fick jag ett mejl om idag. Jag vill skriva många olika böcker, fiktiva såväl som informativa. Jag vill ta upp ridningen igen, blir så tokig av längtan varje gång jag ser en häst nuförtiden. Så vill jag faktiskt läsa naturkunskap och historia på distans, så jag har det i bagaget om jag någon gång skulle vilja studera något annat.

Sedan vill jag en mängd andra saker, men en del behåller jag nog för mig själv då somliga grejer nästan är fåniga! Men det är nästan bara att föreställa sig alla drömmar en person kan ha, det skulle inte förvåna mig om jag någon gång tänkt att jo, det skulle kanske inte vara så dumt :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0