JAG HAR EN BIL!!!

JAG HAR EN BIL. Det känns sjukt skönt att kunna säga faktiskt och vilken frihet det innebär. Jag kan nu dra iväg vart jag vill, utan att vara beroende av bussar och utan att behöva förlita mig på att andra ska kunna skjutsa.

Det är en röd bil i alla fall. En superfräsch Toyota som jag fick i födelsedagspresent av min underbara bonuspappa och mamma! DE ÄR BÄST ♥ När jag såg bilen konstaterade jag att "den där kommer jag ju inte ens behöva skämmas över!". Vilken lycka alltså, jag har en fungerande bil som dessutom är fin! :-D


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart vi är bäääääst! :D

Kör Skrållan med fingertoppskänsla och ta hand om henne för hon är kul och kommer att ta dig dit du vill om du sköter om henne.

Kram! Vi syns!

2010-10-30 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0