Fram fram fram!

Luften gick ur mig totalt. Orkar kort och gott inte ens tänka, men inser att något måste jag ju göra resten av kvällen. Har redan läst en massa bloggar och fått reda på en massa intressanta saker, Blondinbella och hennes pojkvän går skilda vägar till exempel, jag är chockad. Eller nåt. Förstår inte att jag orkar engagera mig i att läsa om andras spännande liv (och då var mitt exempel fruktansvärt opassande, för det är inte alls spännande, bara sorgligt). Eller jo, det gör jag ju. Jag läser ju just för att de har just spännande liv.

Och kanske för att jag också vill ha ett spännande liv. Ni vet, flytta till Thailand ... Plugga i Schweiz ... Skriva krönikor i Metro ... Driva några framgångsrika företag ... Sånt som folk gör helt enkelt. Eller bloggare i alla fall.

Man kan ju fråga vad som stoppar mig egentligen. Only sky is the limit, liksom.  


Och bara för att jag gillar bilder bjuder jag på en från Side. Ser ni mig? :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0