Dravel

Frysfacket är proppfullt. Glömde glassen på bänken när jag skulle sortera om. Tänker, att jag borde kanske inte slängt med de där potatisburgarna när jag handlade idag. Två nya matlådor har just skapats, jag undrar verkligen hur de ska få plats. Julkorv med mos är gott, fast jag saknade senap.

Saknar annat också. Undrar till exempel vart alla sedvanliga tankar och känslor tagit vägen. Känns bara, tomt. För tillfället. Inte helt, men tillräckligt avdomnat för att jag ska känna mig just det. Tom. Kanske är det såhär vanligt folk känner jämt, de som använder hjärnan också. Svårt att veta vad jag ska tycka om det. Känner faktiskt inte för att tycka något alls. Lite skumt, känns fel på något sätt.

Nåja, det brukar gå över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0