Det känns bara ... Fint!

Sitting in the middle of nowhere ... Ja, och jag måste erkänna att jag trivs bättre och bättre med det! Inga störande grannar som spelar gitarr, ingen röklukt som tränger sig in på min toa och det är inte klaustrofobiskt litet. Ett stort lugn har spridit sig i kroppen och jag känner mig äntligen sugen på att plugga inför morgondagens tenta. Vaknade nästan nyss förresten, nio brukar vara max annars ... Så nu äter jag finfrukost med bulla, muffins och kaka i min rosa morgonrock med vita prickar. Utanför faller några snöflingor och lägger sig tillrätta i vinterlandskapet. Det är bara vackert, och livet kan väl knappast bli mycket bättre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0