Dagens

Dagens humör: Likgiltig. Är det ett humör?
Dagens mående: Varken eller.
Dagens borde: Äta en ordentlig middag.
Dagens frisyr: Utsläppt, plattat och sprayat för ovanlighetens skull. 
Dagens smink: Mascara och lite ögonskugga, för den extrema ovanlighetens skull.
Dagens klädsel: Svarta jeans (de var supertajta när jag köpte dem, men nåt hände ...), kofta osv.
Dagens planer: Göra middag, sova.
Dagens materiella vill ha: Inget. Jag är faktiskt inte mycket för materiella ting. Fast det förstås, kurslitteratur KUNDE vara bra!
Dagens fundering: Hur ska jag känna att det händer något? När kommer min b ... Nej just det, det vet jag inte om ju ...
Dagens beroende: Fanta vilda bär.
Dagens längtan: Det finns bara en ... Jämt! ♥
Dagens superlängtan: Ett liv?
Dagens tidning: Ingen aning. Har inte hunnit (harkel) läsa någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0