Alla prylar strejkar

Snart måste jag börja leta fram undangömda garantier. Ljudet i datorn sprakar, mobilen tar sönder sms och raderar kontakter och som grädden på moset trillade min klocka isär igår. Utan min klocka känner jag mig naken, rädd, exposed ... Toppen! Känns som att allt som rimligtvis KAN gå sönder också gör det, till och med mina favoritmjukisbyxor har fått ett hål i sig ...

Återstår bara att min älskade mackgrill ska börja krångla ... DET vore en sann tragedi eftersom att jag använder den så gott som dagligen (tack mamma, den var en mycket god investering!). Får hålla tummarna för att den överlever länge till!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du har garantierna kvar:) Det är förståndigt.

2010-10-12 @ 21:01:50
Postat av: mamma

Det var så lite så älskade gumman!Leta fram garantin du så fixar jag det åt dig.

2010-10-13 @ 07:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0