Ååååååå nej!

Glöm det jag skrev igår. När jag fick veta idag att det verkar som att vi kommer läsa både kommunikationsvetenskap A, B och C fick jag andnöd (kom igen nu, INGEN gillar dåligt skriven, tung kurslitteratur?!). Det har jag förresten nu också, det kom igen när jag kollat upp priserna för kuslitteraturen vi ska använda i nästa kurs. Skulle jag få ett jobb nu hade valet mellan studier och jobb varit enkelt, men med växande panik inser jag att nej, det FINNS ju inga jobb heller.

Less, less, less.

Kunde verkligen behövt en kram nu om jag säger så. Eller DANS!!! Alternativt lite vanligt hederligt stöd och någon som har tid att lyssna. That's why I love facebook sometimes (when I don't hate it). Man är liksom aldrig helt ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0