Studentkläderna bestämda

Så har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig på studenten, tog något från garderoben helt enkelt och det blev perfekt. Stod och valde mellan mina bedårande vita skor med tiocentimetersklackar (som jag använt typ en gång, på skolavslutningen i nian) och mammas nästan lika fina vita skor med dryga femcentimetersklackar. Jag är ju bekväm av mig, så det blir de sistnämnda men de kommer ju ändå göra så att jag inte helt ser ut som en pygmé bredvid mina klasskamrater i alla fall, som efter vad jag snappat upp inte verkar välja bekvämligheten. Så ska jag ha min underbart söta ljusrosa klänning som kommer matcha så fint till studentmössan som har en ljusrosa rand på sig. Vita leggings på det så är studentoutfiten fulländad. Vem har sagt att man behöver lägga ut en förmögenhet på studenten? Det behöver man verkligen inte! Förutsatt att man är ett fan av söta kläder och köper saker lite då och då under årens lopp i alla fall :-P

Intressesmurfarna hoppar, jag veeet! Kan nog tänka mig både en och två stycken som tycker detta inlägg är rätt worthless. Men whaaaatever! Kommer bli bra i alla fall! :-D


Schkåhl! Bara för att jag insåg att jag är så kass på att lägga in bilder ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0