Sneaky peaky

För någon dag sedan hade jag förresten nästan besökarrekord i bloggen, hela sexton personer hade letat sig hit! Funderar på om jag ens känner så många, haha. Skämt och sido så tycker jag givetvis att det är både roligt och intressant, för vilka är alla dessa människor egentligen? Några vet jag ju om och är väldigt stolt över att ha som bloggläsare, men resten?! Ja, det enda jag vet säkert är att de är väldigt, väldigt sneaky av sig som smyger runt här obemärkt ;-)

Så det jag vill säga åt er "sneakysar" är: Hallå på er! Ni törs lämna ett spår i kommentarsfältet någon gång, för jag bits faktiskt bara ibland! :-D


Kommentarer
Postat av: F

Räcker upp handen och erkänner direkt,fast jag ju knappast tillhör kategorin "sneakysar"./Sov gott:)

2010-05-18 @ 20:45:23
Postat av: Bea

Nope, det gör du verkligen inte och det är jag glad för! ;-D Kram och sov gott!

2010-05-18 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0