Plugghest

Jag ser tydligen trött ut idag. Det är inte så märkligt heller, med tanke på att jag ÄR trött! Tröttheten kom dock ganska olägligt eftersom att jag har en konfliktuppgift att skriva till imorgon, ett tv-prov att plugga på till imorgon och dessutom en svenskauppgift att skriva klart, också till imorgon. Sedan har jag ett stort religionsprov som det blir förhör på nästa fredag. Helst vill jag bara sova ... Har jag sagt att jag verkligen älskar skolan förresten?

Men det är bara att bita ihop antar jag, studenten är ju inom räckhåll nu i alla fall! Snart är det över, snart, snart ... Men först måste jag plugga. Nu. Nästa vecka blir det förresten dans på fredag, och nu till helgen lär det väl bli till att äntligen träffa världens finaste igen ... Plugg var det ja! SKÄRPNING BEA!!! FOKUS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0