Pest och kolera

Ska jag fortsätta prata i telefon lika mycket som jag gjort de senaste dagarna, måste jag nog börja fundera över vart jag egentligen gjort av mitt headset. Det är ju inte alls bra att grilla hjärnan på det här sättet och jag kan ju, ve och fasa, riskera att bränna bort ännu fler hjärnceller! Inte för att jag klagar, det är rätt trevligt också, men men ...

Nu sitter jag i alla fall och pluggar (som ni ser ...), vilket är jätteroligt, eller inte. Men eftersom att jag har prov imorgon och jag blir så oerhört sur när jag får dåliga poäng på proven, har jag inte mycket annat val än att plugga. Trots att jag tycker det är pest och pina, och trots att jag egentligen vill göra betydligt mer underhållande saker. Men vad gör man inte för betygen ...


Kommentarer
Postat av: F

Lyck till på provet(undrar ju lite vem som grillar hjärnan i den andra telefonen, men de törs jag inte fråga) Ha det bra/ Faster

2010-05-04 @ 21:38:44
Postat av: Bea

Tack så mycket! (Och tur du inte frågade, för då slapp jag svara!) ;-) Kramiz.

2010-05-05 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0