Min hjärna går inte för hackor ...

Nästa fredag är det klassfest, med maskeradtema där alla ska klä ut sig till något som börjar på första bokstaven i ens namn= B för min del. Min första tanke när jag fick veta om klassfesten: "Åh nej! Det är säkert dans då". Sedan började min problemlösande hjärna försöka hitta en lösning på problemet och jag kom fram till att det ju går att göra en kompromiss i så fall. Jag kör på maskeradtemat, klär ut mig till en B-uggare och far på dansen! Yes, så var problemet löst och alla blir nödja. Eller vänta nu ... Kanske inte ändå.

Wellwell, får väl se vad som händer och sker. Kan ju hända att jag inte behöver fundera över det alls, faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0