Lets make a list

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? RIKTIGT kär? En!!!

Vad tycker du om kärlek? Det är inte dumt faktiskt.

När kramade du någon sist? I morse fick mamma en kram.

Saknar du någon speciell person? JAAA!!!

Har du svårt för att bli kär? För att inte säga väldigt svårt.

Är du singel? Nix (har alltid velat säga det).

När fick du senast en komplimang? Svår fråga, men igår tyckte mamma jag såg fin ut i uppsatt hår iaf. Alltid nåt.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Faktiskt inte!

Gjort något riktigt dumt? Har vi inte alla det någon gång? Men inget jag ångrar, för då skulle jag inte varit den jag är idag.

Gjort något du verkligen ångrar? Visst har jag gjort sådant som gjort väldigt ont efteråt, men jag kan ändå inte direkt ångra något.

Åkt ambulans? Nix, skulle gärna prova men inte för att jag var skadad i så fall!

Gjort nåt olagligt? Suttit inne till och från sen sex år tillbaka ... Ja alltså, inne på mitt rum. Vad trodde ni? Så nej, inte har jag gjort något olagligt. Typ.

Fått din mamma att gråta? Hon gråter varje gång hon ser mig och tjuter "ush, vilken tragisk syn! Vilket misslyckande!" Nejdå, skämt och sido, det har jag väl antar jag, men inte är det många gånger?

Slagit ner någon? Se på min muskelmassa och begrunda vem jag rimligtvis skulle KUNNA slå ner! Nej precis, ingen, så jag har inte slagit ner någon.

Skämts över dina föräldrar? När pappa tvingade mig att åka med honom i Thunderbirden till skolavslutningen i nian skämdes jag verkligen för honom. Ingen annan hade ju en sån bil, gud så pinsamt! :-P Pappa däremot tyckte jag skulle vara glad att jag fick komma i en sån bil till skolavslutningen, och såhär i efterhand förstår jag honom.

Sagt jag älskar dig och menat det? DET är något jag aldrig skulle kunna säga utan att mena det! Är för viktiga ord för att slösa på de man inte verkligen älskar. Men ja, jag har sagt det och menat det.

Tar du droger? När socker blir drogklassat kommer jag börja ses som narkoman.

Dricker du? Man kan räkna på en hand de gånger jag druckit (lite), fast egentligen behövs det bara tre fingrar. Har dock aldrig riktigt förstått vitsen med att dricka, tycker inte det gör någon skillnad! Så nej, jag dricker väl inte direkt. Någon sån där cider som ser ut som läsk kan väl gå ner någon  enstaka gång dock.

Vilka kläder sover du i? De jag hade på mig när jag gick och la mig, antagligen.

Vad hatar du verkligen? Lögner, lögner, lögner! Skitsnack och folk som inte kan säga vad det tycker, till en.

Varit kär? Har jag inte redan svarat på det? Jag ÄR kär!

Är du ensam nu? Utanför dörren hörs ljudet av knapprande tangenter, så helt övergiven känner jag mig väl inte.

Vill du gifta dig? Det är inget jag drömmer om i nuläget, men jag vet ju inte hur det känns om 10 år :-P

Vill du ha barn? Grejen är den att om ett antal år skulle jag nog kunna tänka mig att ha det. Men helst vill jag skippa födseldelen och barnaskriken. Går det att ordna, tro? :-P



SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag såklart, men förutom jag så var det väl personen jag är KÄR i.

Såg dig gråta? Mamma samt två lärare. Punkt. Det är nog enda gången någon sett mig gråta förresten, på vääääldigt länge iaf.

Fick dig att gråta? Lyckotårar, än en gång refererar jag till kärleken.

Du delade en dricka med? Sist jag drack dricka var hos farmor och farfar, så jag och dom samt min bror och pappa delade på en stor Sprite. Okej?

Du gick på bio med? Och faktiskt SÅG filmen, eller räcker det om man var där? Och med de orden lämnar jag er att själva lista ut vem jag sist var på bio med.

Skällde på dig? På lilla mig? Det har jag förträngt.

Sa någonting till dig och vad var de? Mamma sa nåt, vad minns jag inte exakt.



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Någon liten tår blev det kanske, en lyckotår!

Kramat någon? Nananana ... Min mama :-D

Pussat någon? NEEEEEJ :-( Var tvungen att räkna efter, men kom fram till att det måste varit närmare 52 timmar sen nu.

Köpt någonting? Köpte en Piggelin igår.

Sjungit? Gör jag annat? Det spelas för tusan bakgrundsmusik i min hjärna 24 timmar om dygnet!

Saknat någon?  OM jag har!


JAG HAR:

Digitalkamera?  Jajjemän, med ett fullt minneskort.

Systemkamera? Givetvis, även den med ett fullt minneskort dock.

Telefon på rummet? Mobiltelefon räknas inte va?

Egen dator?  Två, datanörd som man är. Nädå, men får en virus är den "sönder" och då kan man inte laga så då måste man ha en ny?

Könssjukdom? I doubt it.

Bra kompisar?
Jag klagar då inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0