KROCK!

Ajdå ... Som jag misstänkte ÄR det dans samtidigt som klassfesten. Dagen efter också för den delen. Gud så trist! Ja, alltså inte att det är dans men att klassfesten är samtidigt. Visserligen är jag säker på att festen kommer bli kul, men dans är alltid dans och det är ett betydligt större intresse för mig än festande. Jag menar, mysa på dansgolvet med någon man tycker om eller halka omkring på ett vardagsumsgolv tillsammans med onyktra klasskompisar, utklädd till typ en Barbie? Valet känns rätt solklart för mig, och satan så gammal det fick mig att låta!

Och som om det inte vore nog är det dans på studenten också! Jippie tänker ju jag, finns väl knappast ett bättre sätt att fira att man tagit studenten. Men så har klasskompisarna tänkt sig grillning på kvällen och det vill jag i och för sig heller inte missa. Får väl helt enkelt hoppas att jag tröttnat på dans tills dess ... HAHA, mycket troligt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0