I'm home!

Hemma från skolan. Kanske borde man inte bli glad över att läraren är hemma och vårdar sitt sjuka barn, men vad fasen, det innebar ju att jag fick sluta tidigare! Hade alltså bara en lektion idag vilket var svenska, där jag fick hålla mitt tal äntligen. Det gick helt okej, precis som jag hoppats! Sedan var det nog tur att jag fick åka hem, för fokusen har väl inte direkt varit på topp idag då jag haft lite annat i tankarna ;-)

Nu ska jag fortsätta fundera tills jag blir tossig av alla tankar. Har inget bättre för mig så!


Kommentarer
Postat av: F

Grattis till poängen på högskoleprovet;) Och allt annat du klarat, att hålla tal de e inte lätt!! Men var befinner sig alla tankar??? Jag har också sjuka barn, så jag håller på att bli tossig av det;)Kramar/F

2010-05-07 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0