Knäsvag av gårdagens dans


De bildsköna grabbarna i Scotts stod för kvällens musik.

Dansen igår ... Jag blir alldeles lycklig av att upptäcka hur många trevliga och härliga människor det faktiskt finns och tänk alltså, att de alla var samlade på ett och samma ställe igår! I början var det lite segt med uppbjudningarna men sedan när det kom igång var det grymt kul och ja, nu efter tre danstillfällen tycker jag verkligen jag har rätt att kalla mig inbiten dansare också ;)

Det blev ett lite kort och inte så ingående inlägg den här gången, men jag lovar att skärpa mig till nästa danstillfälle! 


Kommentarer
Postat av: Torsteinagnethe

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-10-12 @ 12:44:51
URL: http://torsteinagnethe.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0