Ibland är jag allt bra korkad ...

Vad ska man säga om gårdagskvällen? Dans på Skansen ... Ibland blir jag bara så arg på mig själv! Tror jag skulle behövt ibland att någon smällde till mig och sa till mig att "nu får du väl fan skärpa dig!" Förut klarade jag det rätt bra själv, men just nu i alla fall har jag lite svårare för det.

Så hur var det på dansen? Jo, jag min jäkla idiot kom på NÄR DANSEN VAR SLUT att jag skulle dansat mer istället för att bara sitta, promenera runt och allt annat vad jag nu gjorde. Så NU har jag världens dansabstinens! Duktigt där Bea.

För övrigt har jag ägnat hela morgonen åt att skriva anteckningar i mobilen. Jag behövde verkligen skriva av mig, och gud så skönt det var! Rekommenderar alla att prova om ni har någon anledning :-P


Kommentarer
Postat av: M

jag har velat många gånger att någon ska slå mig hårt i huvudet:-) Vi får slå åt varandra hehe

2010-07-17 @ 15:30:57
Postat av: Bea

Det tycker jag absolut! ;-)

2010-07-18 @ 14:23:55
Postat av: BigDaddy

Vad var det jag sa, du ska ju dansa alla danser:)

2010-07-22 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0