Galet!



Detta låg och väntade på mig i ett brev på köksbordet i morse ... Wiie!

Det händer verkligen lite grejer i mitt liv just nu och det är så himla roligt! Upptäckte till exempel igår att jag fått ett mail från sajten nordjobb som jag registrerade mig i för typ jättelänge sedan, med en förfrågan om jag var intresserad av att jobba som au pair i Finland augusti-januari. Nu tror jag visserligen att jag måste maila och säga att jag inte är intresserad, men visst är det i alla fall liiite spännande att över huvud taget veta att chansen fanns!

Men möjligtvis har jag blivit lite bortskämd med att det händer saker ständigt och jämt, för nu har jag inte ens varit hemma en dag och börjar redan bli rastlös! Tur då att jag flyger iväg till huvudstaden imorgon om allt går som planerat. Det vill säga, om min kära mamma kan hjälpa mig att boka en flygbiljett eftersom att SAS dissar mitt betalkort. Shysst.

Wellwell, kanske sätter mig ner och redigerar några fler Turkietbilder nu och gör ett försök att varva ner. He he he ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0