Varm choklad

Sitter och dricker en kopp härlig varm choklad, man får passa på när man väl har mjölk hemma. Idag gick jag faktiskt till Statoil i enkom för att köpa mjölk eftersom att jag blev väldigt sugen på plättar. Men när jag väl kom till Statoil hade suget gått över och istället blev jag sugen på något salt. Köpte dock ändå två liter mjölk, det var ju trots allt därför jag kommit dit ... Och så köpte jag en varmkorv.

Varm choklad är gott i alla fall. Kanske kan unna mig att köpa mjölk lite oftare såhär i juletider. Annars har jag som bytt ut det mot nyponsoppa eftersom att det håller längre och inte riskerar att bli dåligt när jag inte är hemma. Men jag tycker nästan att varm choklad hör julen till, varm choklad med pepparkakor och clementiner ... Det är min syn på det kanske ultimata julmyset ♥


Pepparkaksbak förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0