Gör väl en lista

1. När gick du upp idag?
Först vid 08.20 typ.

2. Diamanter eller pärlor?
Kan inte påstå att jag är så brydd.

3. Senaste filmen du såg på bio
BECK- Levande begravd. Tror jag (I sommras!)

4. Favorit-TV- program?
Typ House kanske.

5. Vad åt du till frukost?
Rostade mackor med bredbar leverpastej på.

6. Vad är ditt andranamn?
Jag har två ...

7. Din favoritmat?
Älskar mat i allmänhet, men hemmagjord palt med fläsk är jag riktigt svag för.

8. Vilken mat gillar du inte?
Svår fråga! Jag kan äta det allra mesta faktiskt ... Fast levergryta är faktiskt ingen hit.

9. Favoritchips?
Pringles, de gröna ... Ush vad sugen jag blev nu. Var typ år sen jag åt dem.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har inte så många, men Blenders "Alla essen på handen" då.

11. Vilken bil kör du?
En röd Toyota.

12. Favoritmacka?
En vanlig rutig hårdbrödmacka med kalvsylta på!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet har jag himla svårt för. Och när folk är för pryda eller överdrivet pretto.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Typ mjukiskläder.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Finns många platser jag skulle vilja besöka, men Japan eller Thailand skulle vara rätt häftigt.

16. Favoritklädmärke?
Spelar inte så stor roll.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Tänk att sitta ute på den engelska landsbygden och dricka te ... Nä, jag har väl bara fått en bild av att det skulle vara ett trevligt sätt att spendera sina äldre dagar på. Men att bosätta sig i något varmt land, kanske Turkiet eller så, i en trevlig lägenhet med havsutsikt eller så skulle väl vara ett trevligt sätt att dra sig tillbaka på.

18. Favorittid på dagen?
Kring 20-21.00 är rätt bra.

19. Var är du född?
På BB här i Piteå faktiskt!

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hästhoppning!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Pest eller kolera?

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla, lätt.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, händerna visar man ju mer.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag är gravid! Nej, jag skojade bara, Gud bevare mig väl ... :-P Ehh, jag vet inte.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Typ veterinär.

27. Bästa barndomsminnet?
Svår fråga. Rent spontant minns jag bara hur glad jag brukade bli när jag skulle gå till skolan på vintern och min bästa kompis kom sparkande på vägen ...

28. Varit i Afrika ?
Nix, men skulle kunna tänka mig att åka dit någon gång.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Inte vad jag minns ... Men det skulle man nog kommit ihåg!

30. Varit med om en bilolycka?
Inget allvarligt, men en gång körde någon in i oss bakifrån i låg hastighet och det var ju en olycka ...

31. Favoritdag i veckan?
Lördagar måste det ju bli. Då är det oftast dans och jag får vakna upp med min älskling!

32. Favoritrestaurant?
Har bara ätit där en gång, men MS Norway i Skellefteå hade verkligen riktigt sjukt god mat ...

33. Favoritblommor?
Får väl vara tråkig och svara rosor.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Jag tycker inte det spelar så stor roll egentligen, men jag tycker Mac Donalds hamburgare med BARA ost på är riktigt goda och så har de ju varm kolasås till glassen där vilket är ett plus ... Men på Sibylla i Älvsbyn har de den godaste smältostdippen! :-P Äsh, jag kan inte välja en, de flesta finns det nåt positivt med.

35. Äger du en cykel?
Jupp, och den står fortfarande ute i snön slog det mig nu ...

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inget kreditkort, haha.

37. Läggdags?
Nu, nej. Kring 23.00 vanligtvis.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Pappa, Helena, Johan och Lovisa.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Klockans tickande.

40. Favorit färg
Beror helt på var färgen sitter. Mörkblått tycker jag kan vara riktigt fint på kläder men i allmänhet är jag väl en rätt rosa människa. Fast i mitt kök är det limegrönt som gäller ... Rött kan också vara jättefint ibland.

41. Hur många tatueringar har du?
Sorgligt nog ingen, än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0