Lista igen

Skulle du helst:
1. Pierca tungan eller läppen? Då får det bli läppen tror jag ... Men helst inget av det.

2. Vara seriös eller oseriös? Allt beror ju på sammanhanget, men visst tycker jag det är roligare att svamla ;-)

3. Dricka grön eller röd mjölk? Då får det bli röd, fast köper jag mjölk blir det gul.

4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna, jag tycker som om vatten.

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Beror på vad jag känner för för stunden. 


6. Har du skolkat?
 Tja, en gång förra veckan. Men kan man skolka om man går på universitet? :-P

 7
. Varmt eller kallt? Varmt, självklart!

4. Soligt eller regn?
Soligt helt klart.


5. Fanta eller cola?
Cola.


6. Är du nyttig av dig?
 Hahahaha, vilket skämt ;-)
 

 

 Om mig:
1. Vad heter du? Bea.

 
2. Syskon? En lillebror. 

3. Vart bor du?
I en lägenhet i Piteå.

4. Hur många barn vill du ha? Just nu inga, men förmodligen aldrig fler än två iaf.

5. Vill du gifta dig?
 Inte nödvändigtvis ... Men fan, visst vore det väl fint.

6. Favorit tid på dagen? Sen kväll.

 
7. Humör just nu? Allmänt trött.

8. Sugen på just nu? Ett glas cola typ. Och en Dajm-strut.

9. Vilket shampoo använder du?
 Nåt jag köpte på Ö&B :-P
 

  

Har du de senaste 24 timmarna:
1. Pussat någon? Jupp, i morse.

2. Sjungit? Skulle blivit förvånad själv om jag svarat nej på den frågan.

3. Blivit kramad?
 Jupp!

4. Känt dig fånig?
 Kanske lite då, typ när jag stod och funderade på att köpa smaksatt kaffe men inte visste hur man skulle "tillreda" det i så fall.
 
5. Saknat någon? ATT jag har! 

6. Dansat galet?
 Faktiskt inte för ovanlighetens skull, har känt mig för snurrig för sådant.

7. Klippt håret? Nix, men har funderat på det.

8. Gråtit?
Nope, men skrattat så jag gråtit. "Han har en toalettsits runt halsen" "Det är ingen toalettsits, det är en andningsapparat", HAHAHAHA!

Grejer:

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Inte såvitt jag vet, men jag kanske var för snabb för att märka att de jagade mig? Haha.

2. Har du en hund?
- Nope, men jag skulle kunna tänka mig att ha en!

3. Sover du helst ensam eller med någon?
 Dum fråga! Klart man vill ligga och svettas med någon! <3
 

4. Tror du på spöken?
 Jamen typ ändå.

5. Är du mörkrädd?
 Inte särskilt.

6. Vad vill du ha just nu? *Censur*  

 

 Kärlek:
1. Är du singel nu? Inte det och det är jag så sjukt glad för. 

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
 Haha, dum fråga. Långa, lätt! Det enda man kan sakna är väl den där känslan man har när man är nykär. Men man kan ju inte få allt :-P
 

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?
Jag GÖR ju det?

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?
Onej, det har varit VÄL genomtänkta beslut. Som att det ens fanns nåt att tänka på ...

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
FÖR många gånger.

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?
Eeeee?

7. Har du varit på en blind-date?
Nope.

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?
Jag säger inget jag inte menar. Ja, det har jag.

9. Saknar du någon av dina ex?
Alltså nä ...

10. Somnat gråtande pga kärleken?
Har nog säkert hänt.

11. Brukar du tänka på dina ex?
Brukar, nej.

12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon?
 Need you now.
 


Kompisar:

1. Har du nån bästa vän? Kan man ha sin pojkvän som bästis också ...?

2. Är du ofta med dina vänner?
  
Kan jag inte påstå.

3. Vad brukar ni hitta på?
Eee, prata? Fika? Se på film? Typ.

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar?
Och vem fan skulle jag ANNARS vara?


5. Vem vet mest om dig? 
Jag själv.
 
 

Om dig:
1. Hur gammal är du? 19 år.

2. Hur lång är du?
Typ 160 cm.

3.Vart bor du?
I Piteå.

4. Är du nöjd med ditt rum?
Det är väldigt tomt på väggarna, men annars funkar det väl.

5. Villken är din riktiga hårfärg?
Bra fråga!

6. Vad väger du? 46,9 sist jag vägde mig.


7. Har du någon sjukdom?
Jupp.

8. Är dina föräldrar skilda?
Yes.

9. Gillar du skolan?
Kan jag inte påstå.

10. Hur svarar du i telefon?
 "Hallå" eller typ "Hej det är Beatrice"
 


Vad:

2. Drack du senast? Vatten.

3. Har du på fötterna? Orangerandiga sockar med en svart stjärna på.

4. Lyssnar du på just nu? Surret från datorn.

5. Gillar du mest hos dig själv? Min lysande intelligens och förbluffande utstrålning ... Alltså jag kan väl få låtsas i alla fall?!
 

6. Åt du senast? Bacon och makaroner.

Svara ärligt:

1. Tycker du om någon nu? Jag tycker om flera stycken! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0