Snö till fördärvelse

Det är så mycket snö utanför mitt fönster att jag inte ens kan se ut, vilket är lite anmärkningsvärt med tanke på att jag bor på högsta våningen ... Att det nog bara beror på att snön fastnat på fönstret förtäljer inte historien.

Gud förlåte mig för mina felprioriteringar denna morgon förresten. Man ska inte välja kärlek framför plugg om man har någon hjärna att tänka med, men jag tänker ju med hjärtat tyvärr. Det gör mig nog till en dålig människa. Om nåt tag ska jag i alla fall plumsa genom snön och ut till bilen och hoppas att jag tar mig någonvart med den. Gärna enda till tjotahejti ... Eller nästan i alla fall ;-)


Kommentarer
Postat av: Dad

Tänk om jag valde kärlek istället för jobbet:)

Hoppas du lär dig nåt...

2010-12-19 @ 14:50:48
Postat av: Reneingelin

Nice site, keep up the good work!

2011-04-21 @ 08:03:55
URL: http://reneingelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0