Snart nytt år

2010 kommer bli ett svårt år att överträffa. Hur slår man liksom att man lärt sig dansa, träffat sitt livs kärlek (yes, I do believe it), startat eget, varit utomlands, flyttat hemifrån, fått bil, kommit in på universitet ... Det som kommer efter det på listan över saker att uppnå är liksom så stort att det nästan är skrämmande. Knappast något jag kommer uppnå under 2011, utan det är nog saker som jag hur lite jag än vill det, måste sätta som långsiktiga mål. Typ sådana saker som avslöjar hur pinsamt tjejig jag är på vissa plan och hur typiskt Svensson jag kan vara. Som jag aldrig i livet skulle erkänna för någon, men som trots allt finns där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0