Snabbspola!

På något sätt tror jag att jag känner en slags stress. Att allt jag vill med livet ska hända NU och inte först om några år i bästa fall. Visst, långsiktiga mål och allt det där ... Bla, bla, bla. Det är inte riktigt min grej, för ärligt talat vet man ju inte ens om man lever om några år. Nog för att jag tror det, men oförutsedda saker kan ju alltid inträffa och då vill jag ha hunnit med allt jag vill hinna innan!

Det är inte riktigt ett realistiskt sätt att tänka på dock, eftersom att jag verkar vara ganska ensammen om det. Men skulle jag få bestämma skulle allting gå väldigt snabbt. Så kunde jag slappna av sen i vissheten om att jag hunnit med allt jag ville göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0