Smärtsam upptiningsprocess

Mina hyresvärdar är allt fina dom, de gav mig en väldigt efterlängtad julklapp! "Hyreshöjning 2,2%. God jul och gott nytt år!" skrev de till mig. Hur kan man låta bli att bli glad liksom ...?

Skämt och sido. Under förmiddagen har jag varit till stallet och ridit i 20 graders kyla. Såhär i efterhand inser jag att det nog varit klokare att avstå; mina fötter började med att vara iskalla, sedan domnade de bort helt, när jag kom hem och in i duschen började de värka extremt, sedan kliade dem och till sist svällde tårna upp och blev stenhårda. Nu har de NÄSTAN återhämtat sig, mina stackars fossingar. Men annars, förutom kylan alltså, så var det en mycket trevlig ridtur!

Men nu måste jag börja slå in julklappar och bestämma mig för om jag ska köpa någon mer. Borde nästan det, alla jag ska ge julklappar till är värda MILJONER! Men det kan jag ju inte ge ...


Kommentarer
Postat av: Dad

Bostadsbidrag?

2010-12-30 @ 08:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0