Simply the best

Det kommer alltid finnas de som är bättre, eller har varit bättre om inte annat. Det är väl sådant jag helst inte blir påmind om, eftersom att det bara gör mig rädd att tänka på. Det jag dock hatar är att jag ACCEPTERAR att de där människorna är "så mycket underbarare" istället för att (i det fallet) ha självförtroende nog att tänka "äh vad fan, vad har de som inte jag har?"

Jag vill verkligen ha den attityd jag försöker visa utåt, "sorry vänner, ni kommer aldrig kunna överträffa mig ... Jag är nämligen HELT outstanding". Det skulle vara så mycket lättare då att lita på att folk i ens omgivning stannar kvar där och inte hittar någon bättre att umgås med. Jepp, jag vill vara BÄST utan att det ska finnas några som helst tvivel om en saken. Bara att erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0