Nyårstankar

Sitter övergiven i ett kallt hus och laddar inför nyårskvällen med ett stort glas Oboy ... Nej, det är inte alls lika hemskt som jag vill få det att låta. Att jag är "övergiven" är rätt bra faktiskt, eftersom att det innebär att jag slipper hjälpa till med förberedelserna, dvs. matlagningen. Jag vill ju inte sabba allas kväll genom att förstöra maten liksom. Och Oboyglaset, det är givetvis spetsat med Mintu. Kylan är dock en riktig tragedi och jag sitter och skakar, men det ska väl alkoholen råda bot på så småningom?! Iiin i dimman så jag slipper frysa. Hmm ... Kanske inte.

För en stund sedan slog det mig att det blir första året jag inte firar nyår med någon av mina föräldrar. På ett sätt känns det lite vemodigt, men samtidigt ska det bli skoj att fira såhär också med min ananas (älskling), en massa folk jag inte känner så väl och ett antal cider.

Jag vet att jag nog sa att jag inte skulle blogga något mer idag förresten, men NU har jag nog skrivit årets sista inlägg i alla fall. Gott nytt år på er, än en gång!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! fin blogg :D

görs?

2010-12-31 @ 17:17:24
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Denise

Det låter som om du ska få det ganska kul :) själv är man hemma med morsan och djuren :P

Din blogg är intressant, följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-31 @ 18:53:12
URL: http://crazynisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0