Nere

Jag bara klagar och är bitter just nu, riktigt jäkla negativ. Vädret är garanterat en bidragande orsak, idag råkade jag köra in i en snödriva med bilen. Såg ingenting utan var tvungen att chansa på var jag skulle svänga, och svängde dessvärre för sent! Satt stenfast i snön men som tur var stannade en snäll farbror och drog upp mig.

Men jag skulle verkligen behöva en kram för att tina upp lite ur denna kyla. Skulle verkligen uppskatta något annat än motgångar, att något för en gångs skull går som JAG vill. Att få vara lite självisk någon gång och slippa ta hänsyn till hur andra känner. Få lägga fram ett önskemål som faktiskt går igenom, istället för att bli bortprioriterad för att "någon annan har det värre".

Funderar mest nu på hur länge det dröjer innan jag trippar iväg till en psykolog och ber om lyckopiller om jag ska vara ärlig. Det hörs väl ändå på inläggen, så jag kan lika gärna erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0