Migrän

Åt frukost, som tydligen inte ville stanna kvar i min mage. Den kom upp igen för en stund sedan, trevligt ... Jag hatar verkligen migrän. Nu sitter jag alltså och dricker upp colan som egentligen var tänkt till nyårs, men när man mår dåligt får man faktiskt göra sånt. Eller? Fick en förfrågan om cola verkligen hjälper mot migrän ... Det är väl tveksamt, men det är i alla fall gott så jag dricker det nu och sitter och tycker synd om mig själv. Förresten är det ju socker och koffein, hjälper väl mot det mesta?

Har chattat en stund med mamma under förmiddagen också, som berättade att hon och en del av familjen skulle och bowla. Doh, då önskade jag faktiskt att jag också bodde hemma igen. Lite tråkigt är det att inte få vara med och göra saker längre. Vara en del av en fin familj ... Men jag ska väl inte klaga nu heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0