Måste plugga

Sitter och tittar in i elden som sprakar i kaminen. Jag har faktiskt lyckats göra upp en eld som brunnit ganska länge nu, till skillnad från gårdagens eldningsförsök som misslyckades ganska totalt. Tanken var ju att jag skulle pluggat hela eftermiddagen också, men förut gick det inte att få upp sidan med uppgiftsbeskrivningarna. Först nu fungerar det igen upptäckte jag nyss, så nu måste jag snart börja plugga.

Först hade jag bara tänkt blogga ... Men nu inser jag att så fasligt mycket har jag faktiskt inte att blogga om. Mår fortfarande rätt väl i alla fall, det är väl värt att nämna. Låg visserligen och grubblade mig fördärvad igår när jag skulle sova, har så fasligt mycket tankar i huvudet, men det är hanterbart och speciellt när man har underbart varma och goa armar runt sig!

Nej, plugg, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0