Kallt!

Wednesday, bloody wednesday. Vaknade som vanligt upp med den hemska huvudvärken jag verkar ha varje onsdag. Inomhustemperaturen var 12 grader ganska exakt. Klev upp i t-shirt och långkallingar och konstaterade att "jo, det är kallt" men mer än så var det inte. Jag skakade alltså inte tänder och höll inte på att frysa ihjäl. Tror det innebär att något hänt med min kroppstemperatur för förut skulle jag knappast överlevt i mindre än 23 grader som inomhustemperatur. Dock är det nog inte så sunt för kroppen, så förutom att elda ska jag konsumera mycket varm choklad idag och hoppas att huvudvärken ger mer sig. En varm dusch skulle inte heller sitta helt fel, men det måste i så fall bli när jag eldat ett tag så inte elden slocknar.

För övrigt verkar raden av suspekta drömmar fortsätta. "Vi hade inte haft sex på över ett år innan vi gjorde slut" var en av replikerna som yttrades i min senaste dröm. JAHA?! Hade även en annan konstig dröm som gick ut på att jag och min bror gick runt och shoppade med typ Sveriges största bloggerska. Smått skumt, ja.

Nä, nu säger huvudvärken åt mig att inte blogga mer, typ ...


Kommentarer
Postat av: Dad

Vad köpte ni då? Du och ännu intressantare, kanske? Vad köpte din bror?

2010-12-30 @ 08:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0