Kaffe

Hjärncellerna tycks åka karusell i min hjärna, vilket de gärna får sluta med. Förstår inte varför jag börjat känna mig nästan yr ibland när jag får huvudvärk. Så jäkla trevligt är det faktiskt inte, alls. Har i alla fall druckit kaffe i hopp om att dränka de små liven (de yra hjärncellerna), och tagit en huvudvärkstablett. Fick förresten höra idag att "alla" tydligen har tre kaffeapparater hemma, så sitter jag själv här hemma med bara en kaffepanna ... Mobbat. Eller så inte kanske. Har även fått lära mig vad en expresso är, kaffe utan mjölk. Fan vad nollåttorna ska krångla till allting ... Här har jag alltså druckit "expresso" hur länge som helst utan att veta om det. Och jag som alltid trott att det skulle vara lite mer spännande än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0