Jag

Efter att ha skrivit lite på en bok jag aldrig någonsin kommer kunna ge ut även om den skulle bli klar, har jag nu övergått till lite facebookterror i sedvanlig ordning. Jag vet att det är sent och att det egentligen kanske skulle vara lika bra att gå och lägga sig, men stänger jag ner nätet har jag bara mig själv att dras med och jag är fan outhärdlig till och med för mig själv. Andra tycker säkert det blir påfrestande att umgås med mig i längden, ibland kan jag nog vara lite för mycket, men då borde de ju tänka hur det ska vara för MIG som jämt måste stå ut med mig själv ;-)

Nä, nu ska jag återgå till facebook och kolla på lite vackra tatueringar. Jo, jag är som sugen på en ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0