Inredning

Det tar sig, sa mordbrännaren. Fast det jag egentligen ville säga är att jag äntligen känner att jag orkar engagera mig lite smått i hur det ser ut i min lägenhet. Har fått upp en liten typ tavla i hallen som jag hittade på Interflora idag. Det jag saknar där är väl en fin hallmatta och kanske några läckra, vita krokar. Jag har faktiskt lite visioner om hur jag skulle vilja att det såg ut. Köket börjar vara så gott som färdigt, bortsett från att jag skulle behöva en köksmatta. Vardagsrummet är visserligen fortfarade väldigt tråkigt och kunde jag skulle jag nog byta ut det mesta, men det får bli någon gång i framtiden. Mycket vitt skulle jag vilja ha ... Romantiskt ... Lantligt ... Hur lätt det är att få den känslan i en liten etta kan man ju fråga sig, men försöka går ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0