Högtider

Inatt hade jag världens hemskaste dröm, kunde riktigt känna sann förtvivlan även i drömmen vilket jag fick god anledning att göra ... Nä, hu.

Imorgon är det julafton, om nu någon missat det. Jag har redan fått en julklapp som står på bordet framför mig, det är allt jag säger. TACK ÄLSKLING!!! Sedan i morse ringde pappa och berättade om en annan julklapp som han tänkt ge mig och den var både efterlängtad och välbehövd kan jag lova. En buggkurs! Hoppas jag får vara med bara och att den inte är full :-)

Och snart är det nyår! Vi har laddat upp på systemet med chockerande tre påsar cider, förmodligen kommer de räcka ett år med tanke på vår nästan obefitliga alkoholkonsumtion. Längtar verkligen till nyårs i alla fall, ska bli trevligt med god mat och allt det där. Fast först kan det ju få vara jul.


Kommentarer
Postat av: Dad

Hittat nån frivillig kille för anmälan på buggkurs?

Smart att de bara tar in jämna par men nu får du ju söka lite. Kanske nån behöver lära sig ÅHEJ även om denne redan är rätt duktig......

2010-12-30 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0