En stadsdag

Har ägnat dagen åt att gå runt på stan och känna mig yr, migränvarning? Köpte i alla fall förvånansvärt mycket för att vara jag, hela fyra grejer ... En julklapp, en present och två inredningsgrejer. Så träffade jag en himla skön typ som jobbade på en affär jag var in på, och jag ville bara säga att "du, vi kan väl bli vänner?" Vissa människor känns bara så genuint varma och trevliga att man vill ha dem i sitt liv! Ångrar nästan att jag inte frågade, men jag får väl gå dit och handla ofta istället, haha. Bra humör blev jag på när jag varit in där i alla fall :-)


Kommentarer
Postat av: Felixsara

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-08-30 @ 11:14:54
URL: http://felixsara.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0