En morgon av drömmar, infall och aningar

Inatt drömde jag om en person jag inte ens känners förhållandeproblem. Jag KAN medge att det kändes VÄLDIGT underligt; han strulade med någon som hette "Choklad" medans hans höggravida fru som friat till honom satt hemma och typ grät. Sedan vaknade jag upp med en märklig, nästan desperat känsla av att vilja ha barn och allt det där. Skitskumt. Såhär i vaket tillstånd känns behovet inte lika stort längre kan jag lova (älskling, jag försöker säga att du inte behöver vara orolig). 

För någon timme sedan fick jag ett infall och kapade hårtopparna. Tror faktiskt inte det kunde bli värre än det redan var i alla fall, för de var väldigt trassliga och nötta. Nu kanske jag klarar mig från frisören ett tag till! Att gå till frisören är något jag grämer mig lite för, de vill aldrig som jag.

Men nu måste jag äta lunch och sedan plugga. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0