Det gick!!!

Nyhetsinslaget till radiokursen är klart och en enorm tyngd lyftes från mina axlar. Bara för någon dag sedan var jag på väg att ge upp och strunta i hela grejen för första gången i mitt liv ... Men det är bara så, jag har aldrig lyckats missa en deadline och när det väl gäller, så presterar jag och lyckas få ihop det trots att det verkar som ett omöjligt uppdrag. Jobbar nog helt enkelt bäst under press, mycket press. Men ärligt talat förstår jag inte själv hur sjutton jag lyckas gång på gång!

Men huvudsaken är ATT jag gör det ;-)

Kommentarer
Postat av: Caspermiriam

Nice site, cool background. toni.

2011-09-19 @ 07:10:53
URL: http://caspermiriam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0