2011

Hur svårt det än är tänkte jag att jag ska försöka skriva en lista över vad jag vill göra under 2011. För mig handlar det inte så mycket om att jag inte tror jag kan uppnå det jag vill göra, utan mer att jag inte vet vad det är jag vill göra. Men dessa är i alla fall några saker jag hoppas kunna säga att jag gjort när 2011 är slut.

Under 2011 vill jag:
- Skriva klart en bok och skicka in den till ett förlag.
- Åka till något land jag aldrig varit i.
- Skaffa en tatuering.
- Klara kurserna på skolan.
- Sommarjobba.
- Lära mig bugga ordentligt.
- Vara mer social, träffa vänner osv.
(- Skaffa en gullig liten gård ...)
(- Och en silverfärgad toypudel ...)
(- Och en lägenhet i utlandet ...)

Det jag skrev inom parentes är sådant som egentligen står under lååååångsiktiga mål men som jag ändå inte kan låta bli att hoppas att de på något mirakulöst sätt ska ske redan under 2011. Dream, and it might come true ... Typ.


Kommentarer
Postat av: Dad

Måste inte föräldrarna godkänna om man ska ha en tatuering, typ alltid....

Tror faktiskt inte åldern spelar nån roll i det fallet.

2010-12-30 @ 08:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0